Αλλαγές

-Αλλαγές προϊόντων πραγματοποιούνται μέσα σε διάστημα 14 ημερών από την παράδοση, με προϊόν ίσης αξίας ή μεγαλύτερης. Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του μορφή και συσκευασία, χωρίς να έχουν αφαιρεθεί καρτελάκια και ετικέτες και χωρίς να έχει φορεθεί.
-Για αλλαγή μη λανθασμένου, μη κατεστραμμένου ή γενικότερα μη ελαττωματικού προϊόντος, ο πελάτης αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής της επιστροφής (μόνο μέσω ACS Courier) η οποία θα γίνεται με δική του ευθύνη.
-Τα εξοδα αποστολης σε καθε αλλαγη προιοντος επιβαρυνουν τον πελατη.
-Ο πελάτης οφείλει πρώτα να αποστείλει ενημερωτικό email στο info@companera.gr .
-Κατά την επιστροφή του προϊόντος, ο πελάτης οφείλει να συμπεριλάβει συμπληρωμένη τη φόρμα αλλαγής/επιστροφής που θα έχει λάβει κατά την αγορά του. Σε περίπτωση διαφοράς ποσού (+) τότε ο πελάτης θα ενημερωθεί ηλεκτρονικά να προχωρήσει στη διαδικασία πληρωμής της διαφοράς  ώστε να προχωρήσει η αποστολή του νέου προϊόντος.
-Σε περίπτωση ελαττωματικού ή λανθασμένου προϊόντος η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ μας αναλαμβάνει τα έξοδα επιστροφήςή αλλαγής.

 

Επιστροφές

-Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του μορφή και συσκευασία, χωρίς να έχουν αφαιρεθεί καρτελάκια και ετικέτες και χωρίς να έχει φορεθεί.
-Εάν ο πελάτης δεν είναι ικανοποιημένος με την αγορά που πραγματοποίησε έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν που έχει αγοράσει μέσα σε διάστημα 14 ημερών από την παραλαβή .
-Ο πελάτης οφείλει πρώτα να αποστείλει ηλεκτρονικό μήνυμα στο info@companera.gr.

-Κατά την επιστροφή του προϊόντος, ο πελάτης οφείλει να συμπεριλάβει συμπληρωμένη τη φόρμα αλλαγής/επιστροφής που θα έχει λάβει κατά την αγορά του ζητώντας την επιστροφή του προϊόντος έναντι επιστροφής σε αυτόν του πλήρωθεντός τιμήματος είτε με τη μορφή κουπονιού για μελλοντική αγορά είτε με την επιστροφή χρημάτων στον αντίστοιχο λογαριασμό της Χρεωστικής/Πιστωτικής κάρτας που έχει χρησιμοποιηθεί.

Η επιστροφή χρημάτων γίνεται στην καθαρή αξία των προϊόντων. Οποιαδήποτε άλλη χρέωση από υπηρεσίες της courier δεν επιστρέφεται.

-Η εταιρεία οφείλει να προχωρησει σε επιστροφη χρηματων στον αντιστοιχο λογαριασμο της χρεωστικης/πιστωτικης καρτας που εχει χρησιμοποιηθει ή να αποστείλει το κουπόνι μέσω e-mail εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης επιστροφής, ωστόσο μπορεί να καθυστερήσει την επιστροφη χρηματων ή την αποστολή του κουπονιού εάν δεν έχει λάβει τα προϊόντα.

-Επιστροφες χρημάτων δεν ειναι εφικτες για προιοντα που αγοραστηκαν απο τρίτους ως δωρα.

-Για επιστροφή μη λανθασμένου, μη κατεστραμμένου ή γενικότερα μη ελαττωματικού προϊόντος με σκοπό την επιστροφή των χρημάτων στον αντίστοιχο λογαριασμο της χρεωστικης/πιστωτικης καρτας που εχει χρησιμοποιηθει ή σε μορφή κουπονιού για μελλοντική αγορά, ο πελάτης αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής της επιστροφής (μόνο μέσω της ACS courier) Η οποία θα γίνεται με δική του ευθύνη.
-Επιστροφές κατά την περίοδο των εκπτώσεων και για προϊόντα προσφορών δε γίνονται δεκτές καθόλη τη διάρκεια του έτους.
-Μόλις η επιχείρηση λάβει το αίτημα επιστροφής και παραλάβει το προϊόν και εφόσον ελεγχθεί και τηρούνται οι ανωτέρω προϋποθέσεις, εντός 10 ημερών θα προβει σε επιστροφη χρηματων στον αντιστοιχο λογαριασμο της χρεωστικης/πιστωτικης καρτας ή θα αποστείλει το κουπόνι της αξίας του προϊόντος, διάρκειας έξι μηνών ώστε να χρησιμοποιηθεί σε μελλοντική αγορά του πελάτη.
-Ο πελάτης θα ειδοποιηθεί μόλις έχει γίνει πλήρης επεξεργασία του αιτήματος επιστροφής/αλλαγής. Σε περίπτωση που η εταιρεία δικαιούται αποζημίωση για ελαττώματα των επιστραφέντων προϊόντων θα έχει το δικαίωμα να συμψηφίσει το σχετικό ποσό της αξιούμενης αποζημίωσης με το προς επιστροφή τίμημα.

-Επιστροφές με χρέωση παραλήπτη ή χωρίς επικοινωνία μαζί μας δεν θα γίνονται δεκτές.